Taka ja...


I don't want a perfect life, I want a happy life.


"Zacznij doceniać szczegóły. Poranną kawę, dobrą książkę, zachwycającą piosenkę, wzruszający film. Znajdź szczęście w uśmiechu przechodnia, zdanym kolokwium, ciepłym głosie mamy. Doceniaj każdą sekundę. Uwierz w siebie. Uwierz, że marzenia się spełniają. I chociaż to trudniejsze niż ciągłe marudzenie to jest to warte wysiłku. Nikt nie uczyni Cię szczęśliwym, jeśli najpierw nie odnajdziesz szczęścia w sobie."
— "Zaklinaczka Słów"

sobota, 6 lutego 2016

To już jest koniec, nie ma już nic, czyli projekt denko - styczeń


Witam Was serdecznie w to sobotnie popołudnie!

Kochani, jak Wam mija sobota?
Ja właśnie wróciłam z pracy i tak pomyślałam, że to najwyższy czas, aby w końcu pokazać Wam,
jakie kosmetyki udało się mi wydenkować w styczniu. Zobaczcie, które z nich chętnie bym Wam poleciła, a których zakupu raczej odradziła.

A może mieliście niektóre z tych kosmetyków i macie inne zdanie na ich temat?
Podzielcie się ze mną swoimi wrażeniami :)


Do włosów




Kallos Crema al Latte maska mleczna
Pisałam Wam o niej podczas aktualizacji moich kosmetyków do włosów.
Maska ma gęstą konsystencję, która nie ścieka z włosów i ułatwia ich rozczesywanie.
Kallosa można kupić w hurtowniach fryzjerskich, kosztuje ok. 11 zł za 1000 ml i jest kosmicznie wydajna.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK

Vital Repair Dual Hairtip maska 60 sekundowa
Pisałam Wam o niej podczas aktualizacji moich kosmetyków do włosów.
Maska ma mleczny zapach i można ją kupić w hurtowniach fryzjerskich, kosztuje
ok. 17 zł za 500 ml. Dla niektórych może być to dużo, jednak kosmetyk jest naprawdę wydajny.
Ma średnio gęstą konsystencję, nie ścieka jednak z włosów. Dodatkowo maska ułatwia rozczesywanie.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK




Batiste Suchy szampony do włosów Floral Essences
Suchych szamponów Batiste nie trzeba chyba przedstawiać. Według mnie to najlepsze suche szampony do zadań specjalnych :) Należy jednak pamiętać, aby nie używać ich zbyt często, tylko faktycznie w sytuacjach podbramkowych. Jeśli jest ktoś jeszcze, kto nie wiem, czym są suche szampony i jak działają to odsyłam go tutaj.
Floral Essences nie różni się czymś specjalnym od pozostałego rodzeństwa - ma śliczny egzotyczny zapach i przede wszystkich łatwo wchłania się na ciemnych włosach, nie pozostawiając po sobie nieestetycznych białych śladów. Kosmetyk można kupić choćby w Rossmannie, kosztuje ok. 15 zł za 200 ml, a jego wydajność zależy od częstości używania.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK

Alterra Szampon dodający objętości Bio-Papaja & Bio-Bambus
Pisałam Wam o nim podczas aktualizacji moich kosmetyków do pielęgnacji włosów.
Muszę tylko dodać, że jak na szampon dodający objętości, robi to raczej słabo.
Ma ładny, owocowy zapach i średnio gęstą konsystencję. Łatwo się spłukuje.
Kosmetyk dostępny oczywiście wyłącznie w Rossmannie i kosztuje ok. 10 zł,
ja kupiłam swój w promocji za 5,99 zł (200 ml).
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK



Do twarzy



Ziaja liście manuka krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc
Więcej pisałam Wam o tym kosmetyku tutaj.
Czy kupię te produkty ponownie?
TAK

Jadwiga Maseczka kaolinowa remineralizująca
Maseczka ta to produkt w 100 % naturalny. Jest to moja druga sztuka maseczki i niestety kompletnie się na niej zawiodłam. Na początku wszystko było ładnie - pięknie - działała wygładzająco, antystarzeniowo, antybakteryjnie, remineralizująco, zwężała też pory, ujędrniała i nadawała skórze ładny, zdrowy koloryt. Teraz niestety nie zauważyłam kompletnie żadnego z tych działań. Maseczkę można kupić w hurtowniach kosmetycznych, jest ona niestety dość droga, bo za 20 ml maseczki trzeba zapłacić ok. 15 zł.
Więcej o maseczce pisałam Wam tutaj.
Czy kupię te produkty ponownie?
NIE



Do ciała




Tołpa Delikatny żel pod prysznic Białe Kwiaty
Kosmetyk faktycznie jest bardzo delikatny i w łagodny sposób oczyszcza ciało swoją aksamitną konsystencją. Idealny dla osób ze skorą wrażliwą. Słabo się pieni, ale jest to tylko zaletą, bo kosmetyk nie zawiera niepotrzebnych detergentów, przez co działa właśnie tak łagodnie. Niestety słabo nawilża. Zapach raczej nie mój (nawet nie wiem jak opisać ten zapach, wg mnie pachnie trochę jak... piasek) i ogólnie kosmetyk jakoś nie powalił mnie na kolana, chyba przez to, że spodziewałam się czegoś o niebo lepszego. Słabo też z wydajnością. Plus za samo opakowanie, które naprawdę się mi spodobało i za zamknięcie typu "klik". Żel dostępny jest chyba w każdej drogerii i kosztuje ok. 14 zł, ja w promocji kupiłam go
zaś za 9,99 zł (200 ml).
Czy kupię ten produkt ponownie?
NIE

Fa Żel pod prysznic Sensual & Oil Monoiblossom
Żel ma bardzo delikatny, słodki, po prostu przecudowny zapach. Konsystencja typowo żelowa. Dokładnie oczyszcza, a przy tym pozostawia skórę nawilżoną, gładką i miękką. Czuć, że oprócz oczyszczenia ciała, także je rewelacyjnie pielęgnuje. Żel jest obecnie naprawdę trudno dostępny, więc cieszę się, że wcześniej kupiłam sobie 2 szt.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK - jeśli tylko go gdzieś jeszcze dorwę.




Avon Płyn do kąpieli Wanilia i Storczyk
Kosmetyk ma dość ładny, delikatny waniliowy zapach. Płyn dobrze oczyszcza skórę i pozostawia ją świeżą, nie wysuszając jej przy tym. Rewelacyjnie się pieni i jest bardzo wydajny. Minusem kosmetyku jest to, że choć nie wysusza skóry, to mógłby ją bardziej nawilżać, a jego zapach mógłby utrzymywać się na niej dłużej. Uwielbiam płyny do kąpieli z Avonu i zawsze polecam je swoim klientkom. Ze wszystkich zapachów jakie do tej pory miałam, a miałam ich naprawdę już całą masę, ten akurat wanilia&storczyk najmniej przypadł mi do gustu. Wolę zapachy bardziej słodkie i owocowe. W nowym katalogu 3/2016 500 ml płynu kosztuje 12,99 (przy zakupie 2 szt. jakiegokolwiek płynu do kąpieli o pojemności 500 ml zapłacisz już 19,98). Wydajność zależy oczywiście od tego, jak często bierzemy kąpiel i ile wlejemy go sobie do wanny.
Czy kupię ten produkt ponownie?
NIE - to nie mój zapach.

Ocean Breeze Żel pod prysznic
Nie jestem do końca pewna, ale żel chyba od kogoś dostałam. Niestety kompletnie nie przypadł mi on do gustu. Raz tylko użyłam tego kosmetyku jako żelu pod prysznic, kolejnym razem już jako płynu do kąpieli. Jedyny plus tego kosmetyku, to to, że fajnie się pienił. Jako płyn do kąpieli był o wiele lepszy, bo był rozcieńczony i działał o wiele łagodniej, przez co też nie wysuszał tak skóry, niż wtedy, kiedy używałam go jako żelu. Nie podobał mi się też jego zapach, który miał przypominać morską bryzę, a przypominał raczej... morską kałużę. Ogólnie chciałam go wyrzucić, ale ze względu, że był to prezent, postanowiłam zużyć go do końca.
Czy kupię ten produkt ponownie?
NIE

Avon Senses Mydło do rąk w płynie Edycja Limitowana Winter Dreamland Maliny&Jabłka
Mydełko po prostu przepięknie pachnie. To taki typowy świąteczno-zimowy, słodziutki zapach. Bardzo dobrze oczyszcza i odświeża. Lekko nawilża dłonie.  Jedyny minus to wydajność kosmetyku, aczkolwiek mydełko nie było drogie (ok. 3,50 zł) także nie ma, co narzekać :)
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK - gdyby tylko można byłoby je dostać, bo jest to zimowa edycja limitowana, więc mydełko jest niedostępne.



Avon Skin So Soft Nawilżający balsam do ciała pod prysznic z olejkiem jojoba
Kosmetyk ma cudowny, kremowy zapach i także kremową konsystencję. Łatwo się spłukuje, a na skórze pozostawia delikatny zapach. Świetnie sprawdza się jako żel pod prysznic, ale jako balsam do ciała już ciut słabiej. Owszem nawilża skórę, ale ja osobiście wolę, kiedy balsamy nawilżają ciut mocniej. Idealnie sprawdzi się na wyjazdy, kiedy nie możemy/nie chcemy zabierać ze sobą całej masy kosmetyków.  Nie widziałam go w nowym katalogu 3/2016 (poza zestawem), ja w jakimś innym katalogu kupiłam
go za 7,99 zł (250 ml). Kosmetyk średnio wydajny.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK - pomimo tego, że nawilża średnio, jakoś polubiłam ten kosmetyk i dam mu jeszcze szansę :)

Avon Skin So Soft Kuracja na noc z olejkiem arganowym
Rewelacyjny kosmetyk, który świetnie nawilża, odżywia i pozostawiają skórę mięciutką oraz gładką. Używałam tylko po wieczornej kąpieli, a nawet rano czułam jak głęboko nawilżona i pachnąca (bardzo ładny kremowy zapach) jest moja skóra. Balsam jest niestety średnio wydajny, ale nie zniechęci mnie to do kolejnego zakupu. W nowym katalogu 3/2016 500 ml kuracja kosztuje 18,99 i szczerze powiedziawszy przy tak średniej wydajności, za taką cenę zakup jest nieopłacalny. Ja w jakimś innym katalogu kupiłam kosmetyk za 7,99 zł (200 ml) i za taką cenę (czy max 13 zł) szczerze go Wam polecam!
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK



Alterra Wieloskładnikowy krem do rąk Granat Bio i Masło Shea Bio
Krem świetnie nawilża i pielęgnuje nawet najbardziej przesuszone dłonie, nadając im miękkości i gładkości. Bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając po sobie tłustej warstwy. Zapach szczerze powiedziawszy tak średnio przypadł mi do gustu, czasami był dla mnie nawet bardziej uciążliwy i to jest największy minus tego kosmetyku. Krem dostępny jest tylko w Rossmannie, niestety nie pamiętam ile dokładnie kosztował, ale napewno max 10 zł.
Czy kupię ten produkt ponownie?
NIE WIEM - wszystko przez ten zapach...


Próbki



Laura Conti Czekoladowa maseczka dotleniająca

Pisałam Wam o niej podczas wrześniowego denka.
Wtedy też narzekałam, że maseczka ma okropny i zwietrzały zapach. Nie wiem dlaczego, ale tym razem maseczka pachniała o wiele ładniej i faktycznie swoim zapachem przypominała teraz czekoladę.
Czy kupię ten produkt ponownie?
NIE - staram się ograniczyć zakup jednorazowych maseczek do twarzy i zainwestować w końcu w jakiś produkt pełnowymiarowy. Pomimo tego, że działanie maski jest naprawdę świetne, to też gdybym miała ją komuś polecić, na pewno bym tego nie zrobiła, ponieważ, kiedy ją pierwszy raz użyłam po prostu kompletnie się do niej zraziłam. A przecież pierwsze wrażenie jest najważniejsze!

Biovax Intensywnie regenerująca maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania
Więcej pisałam Wam o niej tutaj.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz