Taka ja...


I don't want a perfect life, I want a happy life.


"Zacznij doceniać szczegóły. Poranną kawę, dobrą książkę, zachwycającą piosenkę, wzruszający film. Znajdź szczęście w uśmiechu przechodnia, zdanym kolokwium, ciepłym głosie mamy. Doceniaj każdą sekundę. Uwierz w siebie. Uwierz, że marzenia się spełniają. I chociaż to trudniejsze niż ciągłe marudzenie to jest to warte wysiłku. Nikt nie uczyni Cię szczęśliwym, jeśli najpierw nie odnajdziesz szczęścia w sobie."
— "Zaklinaczka Słów"

sobota, 29 sierpnia 2015

To już jest koniec, nie ma już nic, czyli projekt denko po raz 5 - LATO - czerwiec/lipiec/sierpień


Witam Was serdecznie w to sobotnie popołudnie!
Już dawno na moim blogu nie było posta dotyczącego doszczętnie wykończonych kosmetyków :)
W sumie taki post miał pojawić się w lipcu, ale pomyślałam, że się jeszcze z nim wstrzymam i pokaże Wam wszystkie letnie denka właśnie pod koniec sierpnia.

Muszę szczerze przyznać, że jak na 3 miesiące użytkowania, to tych kosmetyków jest naprawdę niewiele.
Zobaczcie sami, co przez to lato podbiło moje serce, a co na pewno już nigdy nie znajdzie się na mojej półce.

Tym razem kosmetyki podzieliłam na grupy:
- kosmetyki do pielęgnacji twarzy,
- kosmetyki do pielęgnacji ciała/zapachy,
- kosmetyki do pielęgnacji włosów,
- kosmetyki do makijażu oraz
- próbki/saszetki.


KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI TWARZY

Jeśli często u mnie bywacie, to na pewno większość z tych kosmetyków już tu widzieliście. Jeśli o nie chodzi, to wszystkie bardzo lubię i na pewno jeszcze do nich wrócę.



Iwostin Purritin pianka oczyszczająca - coś bez czego nie wyobrażam sobie codziennego oczyszczania twarzy. Więcej informacji o niej znajdziecie tutaj.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK

Iwostin Purritin tonik oczyszczający - w połączeniu z pianką, tworzą idealny duet.
Zalety:
+ dokładnie oczyszcza i tonizuje,
+ nawilża i łagodzi podrażnienia,
+ reguluje wydzielanie sebum i delikatnie rozjaśnia cerę,
+ przy systematycznym stosowaniu pomaga w usuwaniu zmian trądzikowych,
+ Nie powoduje ściągania skóry.
Wady:
- zapach - ja się do niego już przyzwyczaiłam, ale takiego nowego użytkownika może odstraszyć, bo faktycznie nie jest zbyt przyjemny.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK

Eva Natura dwufazowy płyn do demakijażu Gemmotherapy 20+ Multi Nawilżanie - kosmetyk który pokochałam już po pierwszym użyciu :)
Więcej pisałam Wam o nim tutaj.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK, jeśli tylko dorwę go gdzieś w sklepie stacjonarnym, bo to właśnie dostępność jest największą wadą tego kosmetyku.




Ziaja naturalny krem oliwkowy
Więcej pisałam Wam o nim tutaj.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK, ale tym razem kupię jego mniejszą wersję.

Mixa krem przeciwzmarszczkowy i rozświetlający - cudo!
Więcej pisałam Wam o nim tutaj.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK

Ziaja liście manuka krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc
Więcej pisałam Wam o tych kosmetykach tutaj.
Czy kupię te produkty ponownie?
TAK


KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI CIAŁA/ ZAPACHY



Avon Płyn do kąpieli Truskawka Edycja Limitowana
Zalety:

+ słodki zapach truskawek ze śmietaną :),
+ dobrze oczyszcza skórę i pozostawia ją świeżą,
+ wydajny,
+ dobrze się pieni,
+ oryginalne, przeźroczyste (widać ile kosmetyku z niego ubywa) i porządnie wykonane opakowanie,
+ zapach utrzymuje się na skórze również po kąpieli,
+ cena.
Wady:
- kosmetyk, choć nie wysusza skóry, to mógłby ją bardziej nawilżać,
- ze względu iż jest to właśnie edycja limitowana, ciężko go dostać.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK

Dove odżywczy żel pod prysznic Masło shea z wanilią - ulubieniec nawet mojego męża, który naprawdę rzadko zmienia kosmetyki, a ten żel wręcz mi po cichutku podbierał :)
Zalety:
+ cudowny, kremowy zapach,
+ nie wysusza skóry i nie powoduje jej ściągania,
+ świetnie nawilża,
+ dobrze oczyszcza skórę, pozostawia ją świeżą i gładziutką,
+ wydajny,
+ dobrze się pieni,
+ zapach utrzymuje się na skórze również po kąpieli.
Wady:
- trudno dostępny jest ten zapach.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK

Avon Mleczko do kąpieli Dzika Róża i Masło Shea

Zalety:
+ bardzo ładny, aczkolwiek delikatny różany zapach,
+ nie wysusza skóry,
+ dobrze oczyszcza skórę i pozostawia ją świeżą,
+ bardzo wydajny,
+ dobrze się pieni,
+ oryginalne, przeźroczyste (widać ile kosmetyku z niego ubywa) i porządnie wykonane opakowanie,
+ cena,
+ łatwo dostępny.
Wady:
- kosmetyk, choć nie wysusza skóry, to mógłby ją bardziej nawilżać,
- szkoda, że zapach nie utrzymuje się na skórze również po kąpieli.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK



Bielenda Golden Olis ultra ujędrniające mleczko do ciała
Zalety:
+ nie pozostawia tłustej warstwy,
+ szybko się wchłania,
+ łatwo się rozprowadza,
+ dość ładny wg mnie delikatnie orzechowy zapach,
+ wydajne.
Wady:
- wadami jest działanie kosmetyku, którego ja u siebie nie zauważyłam - mleczko faktycznie nawilża skórę i ją odżywia, ale jest to działanie naprawdę delikatne i krótkotrwałe,
- zero działania ujędrniającego i poprawiającego kondycję czy napięcie skóry,
- cena - może nie jest ona wygórowana (ja w promocji kupiłam to mleczko za 17 zł), ale za taką cenę spodziewałam się czegoś o niebo lepszego.
Czy kupię ten produkt ponownie?
NIE - pierwszy mój kosmetyk z Bielendy, z którego nie jestem zadowolona :/

Avon Skin So Soft mineralny olejek do ciała w sprayu "Diamentowa poświata"
Zalety:
+ cudownie, głęboko i na długo nawilża,
+ sprawia, że skóra jest aksamitnie gładka, miękka i delikatna w dotyku,+ szybko się wchłania,
+ takie olejki używam wyłącznie latem, kiedy nie nosi się już rajstop, by fajnie podkreślić opaleniznę,
+ bardzo wydajny,
+ oryginalne, przeźroczyste (widać ile kosmetyku z niego ubywa) i porządnie wykonane opakowanie, nie ma problemu z wykorzystaniem kosmetyku do ostatniej kropelki,
+ cena.
Wady:
- dość chemiczny zapach, który na szczęście nie utrzymuje się na skórze zbyt długo,
- podrażnia skórę, która jest świeżo po goleniu.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK, ale latem w przyszłym roku.

Avon Planet Spa odżywiająco - ochronny krem do rąk i stóp z brazylijskimi jagodami Acai - najlepszy krem do rąk (do stóp go nie stosuję) EVER =)
Więcej pisałam o nim tutaj.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK




Rexona Invisible Aqua oraz Rexona Invisible Black + White Diamond
Antyperspiranty Rexony są wg mnie najlepsze i najbardziej skuteczne. Niczym specjalnym nie różnią się one od siebie - bardzo ładnie pachną, zapewniają długotrwałą świeżość, dobrze chronią przed potem i nie pozostawiają plam na ubraniach.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK


Avon Femme Woda perfumowana
Kategoria kwiatowo - owocowa - piżmowa
Nuty zapachowe:
Nuty głowy - różowy grejpfrut, śliwka, fiołek.
Nuty serca - płatki jaśminu, dzika orchidea, magnolia.
Nuty bazy - bursztyn, brzoskwiniowa skórka, nuty leśne, piżmo.
Zalety:
+ zapach trwały, elegancki, kobiecy i subtelny,
+ zapach nie jest duszący i nie powoduje choćby bólu głowy,
+ ładny flakonik.
Wady:
- zakrętka perfumy ciągle spada i "gubi się" w torebce.
Czy kupię ten produkt ponownie?
NIE - zapach zbyt szybko mi się znudził.

Avon Little Gold Dress Woda perfumowana
Kategoria orientalno - kwiatowo - owocowa
Nuty zapachowe: mandarynka, jaśmin, złoty bursztyn
Zalety:
+ lekko słodkawy, owocowy zapach, który jest dodatkowo bardzo trwały,
+ bardzo kobiecy i seksowny zapach, idealny na każdą porę roku i każdą porę dnia czy nocy,
+ atomizer ani razu mi się nie zaciął,
+ buteleczka jest w swej prostocie piękna.
Wady:
- zakrętka perfumy ciągle spada i "gubi się" w torebce.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK - już nawet to zrobiłam :)


KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW




Babydream szampon ułatwiający rozczesywanie włosów - kolejny kosmetyk polubiony także przez mojego męża :) Pisze Wam o nim bardzo często, więc nie będę się powtarzać, odsyłam Was do marcowego denka.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK

Head&Shoulders Szampon przeciwłupieżowy z odżywką 2 w 1 jedwabista miękkość
Zalety:
+ uwielbiam go przede wszystkim za cudowny, owocowy zapach, który długo utrzymuje się na włosach
+ sprawia, że włosy są miękkie i delikatne,
+ świetnie oczyszcza skórę głowy,
+ nie plącze włosów,
+ pomimo małej pojemności bardzo wydajny,
+ dostępność.
Wady:
- zawiera SLS,
- mógłby działać silniej nawilżająco i odżywczo,
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK

Batiste Dark&Deep Brown suchy szampon do włosów to niezastąpiony przyjaciel w nagłych sytuacjach.
Więcej pisałam Wam o nim tutaj.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK



Timotei Drogocenne Olejki odżywka - polubiłam szampon więc wypróbowałam i odżywkę, używałam jej wyłącznie jako pierwsze lub drugie O w myciu OMO.
Zalety:
+ cena,
+ dostępność,
+ fajna, niezbyt gęsta, ale też nie lejąca się konsystencja, przez co kosmetyk dobrze rozprowadza się na włosach,
+ włosy są po niej delikatne, lśniące, miękkie i nie puszczą się,
+ nie plącze włosów i ułatwia ich rozczesywanie,
+ odżywka ślicznie pachnie, a zapach utrzymuje się na włosach również po ich wyschnięciu,
+ wygładza i nawilża włosy,
+ nie obciąża,
+ ładnie podkreśla skręt włosów,
+ dodatkowym + jest również sposób w jaki się ją otwiera - wystarczy "klik" i już :)
Wady:
- średnio wydajna.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK

Garnier Ultra Doux odżywka pielęgnacyjna z olejkiem awokado i masłem karite
Odsyłam Was do kwietniowego denka po recenzję.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK

Scandic Line Bananowa maska do włosów
Zalety:
+ cudowny zapach żelek bananowych, który na włosach utrzymuje się dość długo,
+ świetnie wygładza, nawilża i odżywia,
+ nie obciąża włosów,
+ włosy są po niej delikatne, lśniące, miękkie i nie puszczą się,
+ nie plącze włosów i ułatwia ich rozczesywanie,
+ podkreśla  i poprawia skręt włosów.
+ ma dosyć lekką i rzadką konsystencję, ale nie do tego stopnia, żeby przelewała się przez palce czy ściekała z włosów,
+ solidne opakowanie.
Wady:
- średnio wydajna,
- w moim mieście nie jest dostępna w sklepach stacjonarnych.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK

KOSMETYKI DO MAKIJAŻU



Avon Super Extend Winged Out Mascara perfekcyjnie wydłużający i rozdzielający tusz do rzęs
Zalety:
+ zgrabna, silikonowa szczoteczka,
+ kolor - czerń jest bardzo intensywna,
+ nie osypuje się,
+ fajnie wydłuża rzęsy,
+ cena,
+dostępność,
Wady:
+ czasami miałam problemy z jego nakładaniem, ponieważ sklejał mi rzęsy, także kiepsko z tym ich rozdzieleniem.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK, właśnie jestem w trakcie testowania kolejnej sztuki :)

Avon Extralasting Supertrwały podkład kolor Medium Beige
Zalety:
+ podkład daje mocno matowy efekt, jaki ja bardzo lubię, dzięki czemu zakrywa wszelkie niedoskonałości i zaczerwienienia skóry,
+ jest bardzo trwały - nie znika w trakcie dnia i nie brudzi ubrań,
+ nie roluje się,
+ nie zapycha,
+ nie miałam jakichkolwiek problemów z jego nakładaniem (palcami), nie pozostawiał u mnie żadnych plam, nie podkreślał suchych skórek,
+ naturalny efekt krycia - nie powodował u mnie efektu maski,
+ bardzo wydajny,
+ nie wysusza.
Wady:
- mały wybór kolorów.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK

Synergen antybakteryjny puder kompaktowy kolor piaskowy 05

Zalety:
+ cena,
+ dostępność - Rossmann,
+ ładnie matuje i zakrywa zaczerwienie skóry,
+ po nałożeniu, nawet po pewnym czasie nie zmienia swojego koloru - nie ciemnieje.
Wady:
- bezużyteczna gąbeczka - puder nakładany gąbeczką przypominał maskę, idealny do nakładania pędzlem,
- bardzo nietrwały i łatwo ścieralny - brudzi ubrania.
Czy kupię ten produkt ponownie?
NIE, w przypadku pudrów najważniejsze jest dla mnie krycie i trwałość kosmetyku. Kosmetyk fajnie kryje, ale co z tego, skoro muszę poprawiać makijaż co 2 godziny.

Miss Sporty So Matte Perfect Stay kolor 003 Dark
Zalety:
+ cena,
+ dostępność,
+ ładnie matuje (w moim przypadku mat przez ok. 4 h) i zakrywa zaczerwienie skóry,
+ lusterko,
+ aksamitna konsystencja,
+ nie miałam jakichkolwiek problemów z jego nakładaniem (pędzlem), nie pozostawial u mnie żadnych plam, nie podkreślał suchych skórek,
+ bardzo wydajny,
+ średnio trwały, jak za taką cenę (ok. 12 zł) naprawdę nie jest źle.
Wady:
- bezużyteczna gąbeczka - puder nakładany gąbeczką przypominał maskę, idealny do nakładania pędzlem,
- mały wybór kolorów,
- niestety po pewnym czasie po nałożeniu ciemniej, więc nie należy przesadzać z jego ilością,
- brudzi ubrania.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK, aczkolwiek obecnie poszukuję czegoś lepszego i może nawet ciut droższego, jednak kiedy mój budżet będzie bardziej szczuplejszy, to na pewno do niego wrócę :)

PRÓBKI/SASZETKI


Biovax intensywnie regenerująca maseczka do włosów naturalne oleje
Zalety:
+ fajna, niezbyt gęsta, ale też nie lejąca się konsystencja, przez co kosmetyk dobrze rozprowadza się na włosach,
+ włosy są po niej delikatne, lśniące, miękkie i nie puszczą się,
+ nie plącze włosów i ułatwia ich rozczesywanie,
+ ślicznie pachnie, a zapach utrzymuje się na włosach również po ich wyschnięciu,
+ wygładza, odżywia i regeneruje włosy,
+ zapewnia silny i długotrwały efekt nawilżenia,
+ nie obciąża,
+ ładnie podkreśla skręt włosów.
Wady:
- brak.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK - muszę  w końcu upolować ten kosmetyk w formie pełnowymiarowej, za każdym razem obiecuje, że nie kupię już sobie tej malej saszetki, ale i tak mi nie wychodzi.

Biovax intensywnie regenerująca maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania - działaniem jest bardzo podobna do swojej siostrzyczki wyżej.
Zalety:
+ fajna, niezbyt gęsta, ale też nie lejąca się konsystencja, przez co kosmetyk dobrze rozprowadza się na włosach,
+ włosy są po niej delikatne, lśniące, miękkie i nie puszczą się,
+ nie plącze włosów i ułatwia ich rozczesywanie,
+ ślicznie pachnie, a zapach utrzymuje się na włosach również po ich wyschnięciu,
+ wygładza, odżywia, nawilża i regeneruje włosy,
+ nie obciąża,
+ już po jednokrotnym użyciu maseczka sprawiła, że moje włosy stały się bardziej mocne i wypadało ich o wiele mniej.
Wady:
- brak.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK - ale podobnie jak wcześniej muszę  w końcu upolować ten kosmetyk w formie pełnowymiarowej.

White Flowers błoto z Morza Martwego Maseczka do skóry z problemami do cery mieszanej i tłustej
Więcej pisałam o niej tutaj.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK

Dermedic DydraIn3 Hialuro nawadniający krem przeciwzmarszczkowy na dzień - krem jest boski i już znalazł się na mojej liście "Kosmetyków obowiązkowych do kupienia" :) Próbeczek dostałam całe mnóstwo podczas zakupów w aptece i żeby nie dźwigać ze sobą znaczącej ilości kosmetyków podczas podróży poślubnej, to zamiast mojego obecnego kremu, wzięłam ze sobą właśnie te próbeczki. Nie powiem Wam gdzie byliśmy, bo o tym post już niebawem, ale było fest gorąco i krem sprawdził się idealnie. Mimo, że producent zaleca go do skóry suchej, to i w przypadku mojej cery mieszanej poradził sobie bez jakichkolwiek problemów. Krem działa silnie nawilżająco, ma delikatny kremowy zapach. Nie powoduje uczucia klejenia się skóry i jej błyszczenia. Buzia po jego użyciu jest aksamitnie gładka i odżywiona. Świetnie sprawdza się również jako krem pod makijaż.
Czy kupię ten produkt ponownie?
TAK, ale tylko w wersji pełnowymiarowej, nie pamiętam czy pozostały mi jeszcze jakieś próbeczki.

No i to byłoby na tyle :)
Kochani pozdrawiam Was i życzę udanej soboty :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz