Taka ja...


I don't want a perfect life, I want a happy life.


"Zacznij doceniać szczegóły. Poranną kawę, dobrą książkę, zachwycającą piosenkę, wzruszający film. Znajdź szczęście w uśmiechu przechodnia, zdanym kolokwium, ciepłym głosie mamy. Doceniaj każdą sekundę. Uwierz w siebie. Uwierz, że marzenia się spełniają. I chociaż to trudniejsze niż ciągłe marudzenie to jest to warte wysiłku. Nikt nie uczyni Cię szczęśliwym, jeśli najpierw nie odnajdziesz szczęścia w sobie."
— "Zaklinaczka Słów"

środa, 19 sierpnia 2015

Zakupowe szaleństwo - sierpień


Cześć Kochani!
Jak każda kobieta KOCHAM ZAKUPY i muszę się Wam przyznać, że w tym miesiącu troszkę z nimi zaszalałam - ciuszki, buty, kosmetyki i całe mnóstwo rzeczy do domku :)

W tym poście chciałabym podzielić się z Wami moimi nowościami kosmetycznymi.

Piszcie co się Wam podoba, co mieliście i okazało się naprawdę fajne, a co okazało się kompletnym bublem.



Vichy Dermablend Fluid korygujący Sand 35
Ostatnie opakowanie zużyłam ok. 2 lat temu. W tym czasie testowałam całe mnóstwo innych fluidów i minęło sporo czasu zanim postanowiłam wrócić do Vichy. Myślałam, że znajdę jakiś fajny, tańszy odpowiednik tego fluidu, jednak nie znalazłam niczego choć troszkę podobnego do Dermablend. Uwielbiam go za wszystko - za trwałość, krycie i świetnie dopasowany kolor.



Elfa Pharm Intensive Hair Therapy Naturalny olejek łopianowy do włosów przeciw wypadaniu

Nie pamiętam, kiedy ostatni raz używałam olejków tego typu. Mam nadzieję, że olejek pomoże w pielęgnacji moich niesfornych włosów.



Perfecta SPA cukrowy peeling do ciała odmładzający Jagodowa Muffinka oraz Perfecta SPA cukrowy peelingo do ciała ujędrniający Creme Brulee
Do ich zakupu zachęciła mnie atrakcyjna cena (7,99 - Carrefour) oraz urocze i słodkie opakowania. Peelingów mam jeszcze pod dostatkiem, więc póki co lądują one na razie w szafce z zapasami :)



Ziaja liście manuka krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc
Bardzo lubię ten krem, a że mi się właśnie skończył postanowiłam nabyć kolejną sztukę :) Jeśli macie ochotę przeczytać recenzję na jego temat to zapraszam na post Cztery kroki do czystej cery.



Zielona Apteka SPA Peeling do ciała z Alantoiną i ekstraktem z Orchidei
Kosmetyk kupiony kompletnie w ciemno, ponieważ nie znam ani firmy, ani zapachu kosmetyku, który jest szczelnie zamknięty plastikową "tasiemnką".

Szampon ułatwiający rozczesywanie włosów Babydream
Od kiedy moje włosy przeszły prostowanie keratynowe wszystkie szampony z SLSami i przede wszystkim sodem chloru poszły w odstawkę. Sama fryzjerka do pielęgnacji takich włosów poleciła mi właśnie Babydream. Recenzja szamponu tutaj.

Rexona Sexy Bouquet Antyperspirant
...co tu dużo pisać, każdy zna :) Uwielbiam!



Palmolive Mediterranean Moments Żel pod prysznic z olejkiem arganowym i migdałami oraz Palmolive Naturals Czarna Orchidea
Nigdy wcześniej nie używałam tych żeli, więc mogę napisać o nich tylko tyle, że bosko pachną :) Wkładam je do szafki i czekają one cierpliwie na swoją kolejeczkę.



Avon Woda Toaletowa Sunshine Kiss oraz Avon Mgiełka do ciała Sunshine Kiss

Cudeńka o słodkich, owocowych zapachach. Coś aby to lato zatrzymać na dłużej :)



Gillette Venus Embrance Maszynka do golenia
Mam zaufanie do Gillette, a że Embrance jeszcze nie testowałam, więc postanowiłam w końcu spróbować.



Batiste Suchy szampon do włosów Oriental
Uzupełniłam kolejny brak, a że lubię Batiste i tego zapachu jeszcze nie miałam, więc trzeba go wypróbować.



ISANA MED Urea Korperlotion Emulsja do ciała z mocznikiem
Kosmetyk, który od dawna znajdował się na mojej liście "Kosmetyków obowiązkowych do przetestowania". Kompletnie jednak o nim zapomniałam, do momentu, aż zobaczyłam go w Rossmannie. Już nie mogę doczekać się testowania.

ISANA MED Mleczko do ciała z mocznikiem UREA+
Kupiłam do kompletu z emulsją. Sprawdzimy, czy będzie to idealny dla mojego ciała duet.



Nivea Odżywka nadająca blask Diamond Gloss oraz Nivea odżywka odbudowująca Long Repair
Jeśli regularnie tu zaglądacie, wiecie, że nie jestem fanką kosmetyków Nivea i raczej trzymam się od nich z daleka. W maju postanowiłam jednak przetestować jedną z odżywek Nivea, a mianowicie właśnie Diamond Gloss i okazało się, że jest rewelacyjna. Tak się mi spodobała, że postanowiłam nabyć ją po raz kolejny, kupiłam też jej siostrzyczkę Long Repair, przeznaczoną do włosów łamliwych i rozdwajających się.

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz