Taka ja...


I don't want a perfect life, I want a happy life.


"Zacznij doceniać szczegóły. Poranną kawę, dobrą książkę, zachwycającą piosenkę, wzruszający film. Znajdź szczęście w uśmiechu przechodnia, zdanym kolokwium, ciepłym głosie mamy. Doceniaj każdą sekundę. Uwierz w siebie. Uwierz, że marzenia się spełniają. I chociaż to trudniejsze niż ciągłe marudzenie to jest to warte wysiłku. Nikt nie uczyni Cię szczęśliwym, jeśli najpierw nie odnajdziesz szczęścia w sobie."
— "Zaklinaczka Słów"

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Foto mix



Cześć Kochani!
Dzisiaj mam dla Was bardzo luźny post :)
Jest to zbiórka moich kilku ulubionych zdjęć z ostatnich tygodni.

W trakcie przeglądania możecie posłuchać sobie moich dwóch ulubionych nutek, których słucham w ostatnim czasie na okrągło, może i Wam wpadną w ucho - jest to James Arthur - Get Down oraz Anna Naklab feat. Alle Farben & YOUNOTUS - Supergirl.

Takie cudeńka dorwałam w Biedronce :)
- Notatnik "Domowa spiżarnia" (ok. 16 pln) , który wygląda mega apetycznie :)
Notatnik to idealny pomysł dla początkujących żon i Pań domu (czyli dla mnie!), które w życiu nie miały do czynienia z przetworami. Szczerze powiedziawszy, kuchnia, to moje najmniej przyjazne pomieszczenie w całym domu, no ale najwyższy czas wziąć się za gotowanie, aby mój mąż był ze mnie dumny =)
W notatniku mamy dokładnie opisane zasady robienia przetworów, jest tu kalendarz sezonowości warzyw i owoców, a także kilka przepisów na słoiczkowe pyszności. Oczywiście nie zabrakło też kartek na nasze własne pomysły czy nawet zdjęcia naszych smakołyków.








- Nie mogłam też odpuścić sobie kupienie tych ślicznych zeszytów (ok. 4 pln) i kolorowych pisaków (ok. 6 pln). Takich akcesorii w domu nigdy nie za wiele, pomimo tego, że szkołę mam już dawno za sobą :)






-

























W tam miesiącu odwiedziliśmy też Ikeę.
Jestem tam niestety bardzo rzadko, bo znajduje się ona bardzo daleko od mojego miasta, aczkolwiek z drugiej strony może to i lepiej, bo chyba bym po prostu zbankrutowała - nie potrafię wyjść stamtąd z pustymi rękoma =)

O latarenkach marzyłam już od dawna, bo są przepiękne i mają w sobie coś romantycznego!
Latarenka duża - 19,99 pln
Latarenka mała - 9,99 pln




Oczywiście skoro są i latarenki, to nie mogło i zabraknąć świec, których w Ikei jest całe mnóstwo.
Świeca zapachowa w szkle - 3,99 pln
Dodatkowo zaopatrzyłam się w poduszeczki (4 pln), szklanki (1,79 pln) oraz przecudowne osłonki na doniczki (9,99 pln).




Od dłuższego też czasu marzył mi się taki wieszak na ubrania (59,99 pln).
Musiał być koniecznie biały i mieć podstawę na obuwie.
Dywanik - 49,99 pln




Mam bzika na punkcie butów!Buty bardzo rzadko kupuje w sklepach stacjonarnych.
Najczęściej kupuje je właśnie przez internet.
Te dorwałam na wyprzedaży w jednym z moich ulubionych sklepów internetowych born2be za 39 pln :)
























Zaś te są z DeeZee.
Białe trampki (41,30 pln)












































Trampki w panterkę (34,30 pln)








Czerwone lakierowane szpilki dorwałam na Allegro za 79 pln.



Coś nowego od Zalando :)
Bluza Even&Odd 

Bluzka z serduszkiem Fresh Made
Bluzka w paski Esprit




Kilka nowości kosmetycznych z Avonu - katalog 11/2015.























... i z Rossmanna :)




I dla przypomnienia coś o czym było ostatnio :)



Sierpniowye pudełeczko ShinyBox, jak dla mnie do tej pory najlepsze!



Outfit



Koszulka - Big Star
Spodenki - No Name
Buty - DeeZee




Koszulka - Cropp
Spodenki - No name
Buty - DeeZee




Koszulka - Esprit
Spodnie - Cropp
Buty -
born2be

Moja suknia ślubna =)
Kocham ją <3




Pazurki



Bukiet i wianek na sesję w plenerze :)






Nasz kocurek też uwielbia kwiaty :D














































W trasie też trzeba jakoś wyglądać :)




Z mężusiem :*




Bukiet od mojego Kochanego męża na naszą pierwszą miesięczną rocznicę po ślubie :) Na razie jeszcze pamięta :)





























I na zakończenie przepiękny, ale i prawdziwy cytat z lipcowego pudełka ShinyBox.







Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam podobały :)
Pozdrawiam serdecznie :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz