Taka ja...


I don't want a perfect life, I want a happy life.


"Zacznij doceniać szczegóły. Poranną kawę, dobrą książkę, zachwycającą piosenkę, wzruszający film. Znajdź szczęście w uśmiechu przechodnia, zdanym kolokwium, ciepłym głosie mamy. Doceniaj każdą sekundę. Uwierz w siebie. Uwierz, że marzenia się spełniają. I chociaż to trudniejsze niż ciągłe marudzenie to jest to warte wysiłku. Nikt nie uczyni Cię szczęśliwym, jeśli najpierw nie odnajdziesz szczęścia w sobie."
— "Zaklinaczka Słów"

poniedziałek, 22 lutego 2016

Foto mix + haul zakupowy



Cześć Kochani :*


Dzisiaj chciałabym zaprosić Was na przegląd moich ulubionych zdjęć z lutego i końcówki stycznia.
W tym poście pokażę Wam również moje zakupowe zdobycze :)



Ostatnio najwięcej nowości odzieżowych dorwałam w H&M.

 



                           


























Koronkowa bluzka z baskinką dorwana na wyprzedaży za niecałe 41 zł :)
                                                             Uwielbiam takie cudeńka :)






























Ciepły sweterek z serduszkiem - wyprzedaż - ok. 50 zł
Jeansy z wysokim stanem - cena ok. 70 zł























Mój strój Walentynkowy :)

Koronkowa sukienka dorwana na wyprzedaży w H&M za niecałe 60 zł :)
Czerwone szpileczki - Allegro - cena 79 zł



Buty... moja miłość ♥









Takie czarne zamszowe botki i słodkie śniegowce z kokardkami możecie znaleźć na Allegro
Botki - 79,99 zł
Śniegowce - 46,99 zł



Nowe akcesoria



Mała, ale bardzo pojemna torebeczka z odpinanym długim paskiem zakupiona w Avonie za 79 zł
Uwielbiam ją :)

A poniżej prezent od mojego kochanego męża :)
Śliczne różowe pędzle w etui












Nowości kosmetyczne




Płyn i żel do kąpieli Be Beauty o boskim i przesłodkim zapachu malinowej panna cotty -
Biedronka, cena 5,99





Szampon i płyn do kąpieli Bobini o zapachu Jagody - wiem, że to płyn dla dzieciaczków, ale ten cudny jagodowy zapach tak mnie urzekł, że nie mogłam mu się oprzeć.

Jeśli dobrze pamiętam to w Carrefourze do 29.02. jest na niego promocja - jeśli kupisz jeden taki lub o innym zapachu płyn Bobini za 6,99 (jeśli dobrze pamiętam) to możesz wziąć jeszcze drugi i to tylko za 1 zł, więc oczywiście WZIĘŁAM - jeden będzie dla mnie, a drugi dla mojej chrześnicy :)






SYLVECO rumiankowy żel do twarzy - cena ok. 17 zł





Polubiłam odżywki od Nivea, więc najwyższy czas wypróbować i szampony.
Kupiłam w promocji w Kauflandzie za 7,99 zł.





Lekka Odżywka w Piance pod Prysznic - Intensywna Regeneracja Pantene Pro-V - odżywka tego typu to dla mnie nowość, więc postanowiłam ją przetestować. Wybrałam wersję mniejszą 50 ml, którą kupiłam w Carrefourze w promocji za 3,99 zł.
Dzięki niej włosy staną się łatwe do rozczesania, jedwabiście miękkie i lekkie.
Ta lekka odżywka o konsystencji pianki umożliwia równomierne rozprowadzanie, pielęgnuje i regeneruje włosy na całej długości, a po spłukaniu nie pozostawia niepożądanych osadów obciążających delikatne, cienkie włosy. 






I w końcu mam swoje pełnowymiarowe maseczki do włosów Biovax, ktore kupiłam w Aptece.
Biovax intensywnie regenerująca maseczka do włosów naturalne oleje 500 ml - 21 zł
Biovax intensywnie regenerująca maseczka do włosów suchych i zniszczonych 250 ml - 13 zł



Pyszności...



Jakie są Wasze ulubione owoce?
Bo ja zdecydowanie uwielbia wszyyyystkie :)




Od ponad miesiąca nie jem słodyczy - tj. batonów, ciastek, cukierków i nawet moich ukochanych żelek, a także chipsów, paluszków czy krakersów.
To wszystko zastępuję jogurtami, a te powyżej to moje ulubione :)



Uwielbiam ćwiczenia z piłką =)
A jakie są Wasze ulubione akcesoria do ćwiczeń?







Walentynkowo
Od mężusia :)



No i znowu ja :)



A teraz przypomnijmy sobie jeszcze raz te kosmetyczne posty...


                                                 
                                                Żel do mycia twarzy BIOLAVEN ORGANIC



                                     ENKLARE Natural Cosmetics All For You serum regenerujące



                             THEO MARVEE Tonik z perłą i kawiorem CAVIARISTE PERLIQUE


A już w kolejnym poście, przedstawię Was zawartość lutego ShinyBoxa :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz