Taka ja...


I don't want a perfect life, I want a happy life.


"Zacznij doceniać szczegóły. Poranną kawę, dobrą książkę, zachwycającą piosenkę, wzruszający film. Znajdź szczęście w uśmiechu przechodnia, zdanym kolokwium, ciepłym głosie mamy. Doceniaj każdą sekundę. Uwierz w siebie. Uwierz, że marzenia się spełniają. I chociaż to trudniejsze niż ciągłe marudzenie to jest to warte wysiłku. Nikt nie uczyni Cię szczęśliwym, jeśli najpierw nie odnajdziesz szczęścia w sobie."
— "Zaklinaczka Słów"

poniedziałek, 7 grudnia 2015

Foto mix



Cześć Kochani!
Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną serię z moimi ulubionymi zdjęciami.
Ostatni foto mix był, aż w sierpniu, także czas nadrobić zaległości :)

Podczas przeglądania zdjęć zachęcam Was do posłuchania najlepszego według mnie utworu
z nowej płyty Adele "25" - Hello.

Pochwalcie się, jakie prezenty dostaliście wczoraj od swoich Mikołajków =) ?

Mój Mikołaj mnie kompletnie zaskoczył i sprezentował mi takie cudeńko...
Ahh... Jak ja uwielbiam prezenty =)





Grudzień to czas, który kojarzy się wszystkim przede wszystkim z Bożym Narodzeniem :)
U mnie takie dekoracje świąteczne...






Stroik, który na żywo jest jeszcze piękniejszy, dorwałam w Kauflandzie za niecałe 30 zł :)



W tym roku, po raz pierwszy, będę miała swoją (swoją - czyli moją i mojego męża) choinkę, co mnie ogromnie cieszy, bo będę mogła w końcu ubrać ją jak tyko będę chciała. Choineczka miała być na początku tylko biało-srebrna, nie potrafiłam się jednak oprzeć tym niebieskim gwiazdeczką, więc choinka będzie biało-srebrna, z kilkoma niebieskimi akcentami :)

Muszę Wam w ogóle powiedzieć (aczkolwiek nie wiem do końca czy to jeszcze aktualne), że teraz w Tesco trwa/trwała wyprzedaż na artykuły świąteczne, w tym właśnie na ozdoby choinkowe.
Sama wczoraj większość właśnie z tych ozdób kupiłam za niewielkie pieniążki
w Tesco, także zachęcam Was do zajrzenia tam, ale tak jak już wspomniałam nie jestem pewna, czy ta wyprzedaż jeszcze trwa...



Puszeczka z bałwankami (właśnie sobie przypomniałam, że w środku jest jeszcze jedna mniejsza puszeczka w takie same bałwanki) - Biedronka (ok. 15 zł)
Pudełeczko z Mikołajkiem i kokardką - Carrefour (ok. 8 zł)





Kubeczki w sweterku - Avon - 29,99 zł (katalog 16/2015)
Jeszcze ich nie testowałam, ale wyczytałam, że pod wpływem ciepła nosek renifera ma zmienić się z czarnego na czerwony :)





Jestem maniaczką żelek, o czym mój mąż dobrze wie, dlatego też sprezentował mi taką
ogromną słodkość =)
Jeśli też lubicie żelki, to powiem Wam, że takie duże opakowanie żelusiów dostaniecie
w Biedronce (ok. 10 zł) :)







Czerwona świeczka o zapachu czekolady i wiśni - Biedronka (ok. 7 zł)
Biała świeczka o zapachy wanilii - Biedronka (ok. 7 zł)
Choineczki zmieniające kolor - Avon (2 szt. za 14,99 zł w katalogu 16/2015)
Mydełko Linda o zapachu piernika - Biedronka (ok. 3 zł)
Naszyjnik Sowa - Avon - 29,99 zł w mini katalogu w kampanii 16/2015
Chusteczki - wiadomo, chusteczki zawsze się przydadzą, ale tak szczerze to kupiłam je przede wszystkim dlatego, że uwielbiam motyw panterki i jak zobaczyłam to opakowanie, to nie mogłam go po prostu nie wziąć. Więcej takich zwierzęcych motywów znajdziecie w Biedronce za ok. 4 zł.







Nasze nowe nabytki od Westwing.





Prześliczny portfel od Avon (59,99 zł - katalog 16/2015)



Będąc na Majorce, nie mogliśmy stamtąd oczywiście nie przywieść kilku pocztówek i...



%%%
Sangria i Tunel to w Hiszpanii dwa najpopularniejsze trunki :)



Coś do poczytania w chłodne zimowe wieczory.
Uwielbiamy z mężem wyszukiwać niedrogich książek, także zawsze jak jesteśmy przede wszystkim na marketowych zakupach, to nie możemy wrócić bez jakiejś nowej książki. W takich marketach bardzo często zdarzają się na nie promocje i książkę można wyhaczyć za max 10 zł. Wiadomo nie są to najnowsze bestsellery, ale to zawsze jakaś nowa lektura w domu :)

A poniżej kolejne niespodzianki od mojego mężusia - takie po prostu bez okazji ♥








Nasz album ślubny i kilka zdjęć z sesji plenerowej ♥











Płytki ze zdjęciami i filmem oraz Księga Gości ♥



















Książeczka i tak ślicznie ozdobiona butelka z szampanem, to jedne z prezentów jakie na weselu dostaliśmy od naszych gości.
Dziękujemy :*






Botki z CCC - mega wygodne!

Uwielbiam chodzić w koszulach!
Czerwono-niebieska - Lee
Jeansowa - Cropp
Jasno niebieska - Cropp








Sweterek Merci - New Yorker

Przygotowani na zimną zimę ?!
Bo ja tak :)




Kurtka - F&F
Bluza - Cropp





Czapka - Sinsay
Powiem Wam szczerze, że to moja pierwsza czapka w życiu :)
Potrzebowałam 27 lat, aby dorosnąć do tej decyzji i w końcu zacząć nosić czapki :)



Szalik - Sinsay



Futerko - Shein
Koszula - Szachownica
Legginsy - Szachownica
Kardigan - Mango
Łańcuszek - Sinsay




I na zakończenie...
...troszkę wspominek :)




Ostatnie z pudełek od ShinyBoxa.




Kilka nowości :)



100% serum do twarzy, szyi i dekoltu od Delii

Podkład AA Make Up


Nie byłabym sobą, jeśli nie byłoby żadnego selfie :)








Pozdrawiam !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz