Taka ja...


I don't want a perfect life, I want a happy life.


"Zacznij doceniać szczegóły. Poranną kawę, dobrą książkę, zachwycającą piosenkę, wzruszający film. Znajdź szczęście w uśmiechu przechodnia, zdanym kolokwium, ciepłym głosie mamy. Doceniaj każdą sekundę. Uwierz w siebie. Uwierz, że marzenia się spełniają. I chociaż to trudniejsze niż ciągłe marudzenie to jest to warte wysiłku. Nikt nie uczyni Cię szczęśliwym, jeśli najpierw nie odnajdziesz szczęścia w sobie."
— "Zaklinaczka Słów"

środa, 10 września 2014

Dziewczyna w czerwonej pelerynie / Red Riding Hood (2011)

Kolejny film, który chciałaby Wam polecić, chociaż wiem, że znajdzie się całe mnóstwo osób, którym film się nie spodoba.



Piszę tak, bo zanim jeszcze obejrzałam ten film, poczytałam o nim troszkę na necie i opinie były po prostu różne - miał on zarówno swoich zwolenników jak i przeciwników. Niektórzy twierdzą, że to kicha i tandetne romansidło, które nie zwala z nóg.
Postanowiłam jednak, że nie będę kierować się tymi opiniami i sama ocenię film. No i został on jednym z moich ulubionych

dziewczyna_w_czerwonej_pelerynie_-_red_riding_hood_-_2011.jpg

"Dziewczyna w Czerwonej pelerynie" to według mnie bajka o "Czerwonym Kapturku" w nieco zmienionej, lekko mrocznej wersji dla dorosłych, która ma w sobie to "coś". Ale powiem Wam szczerze, że film byłby cienki bez tej całej oprawy muzycznej. I tak sobie teraz właśnie myślę, że ta muzyka mnie zahipnotyzowała i urzekła do tego stopnia, że ściągnęłam sobie całą ścieżkę dźwiękową (najlepszymi kawałkami pochwalę się Wam w kolejnych postach).
67481_-_254.jpg

Akcja filmu dzieje się zimą, w niewielkiej wiosce w środku lasu - Daggerhorn. Opowiada on o miłości głównej bohaterki - Valerie, którą gra prześliczna Amanda Seyfried, do swojego przyjaciela z dzieciństwa Petera, który jest teraz drwalem. Dodatkowo w wiosce grasuje wilk, a dokładniej wilkołak, którym okazuje się być jeden z mieszkańców wioski.

67480_-_254.jpg

Nic więcej Wam nie powiem, zachęcam jednak do obejrzenia "Red Riding Hood"

Dziewczyna-w-czerwonej-pelerynie_Catherine-Hardwicke%2Cimages_zdjecia%2C9%2CGDSY28810_2.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz