Taka ja...


I don't want a perfect life, I want a happy life.


"Zacznij doceniać szczegóły. Poranną kawę, dobrą książkę, zachwycającą piosenkę, wzruszający film. Znajdź szczęście w uśmiechu przechodnia, zdanym kolokwium, ciepłym głosie mamy. Doceniaj każdą sekundę. Uwierz w siebie. Uwierz, że marzenia się spełniają. I chociaż to trudniejsze niż ciągłe marudzenie to jest to warte wysiłku. Nikt nie uczyni Cię szczęśliwym, jeśli najpierw nie odnajdziesz szczęścia w sobie."
— "Zaklinaczka Słów"

niedziela, 29 maja 2016

"Majowo Mi", czyli nowe majowe pudełko ShinyBox





























Uwielbiam maj! To w maju wszystko budzi się do życia i wkoło mamy całe mnóstwo pięknie kwitnącego krajobrazu, a po za tym w maju pojawiają się pierwsze dni pełne przyjemnego ciepła, a w sercu czuję już lato :)






Kilka dni temu otrzymałam kolejne pudełeczko od ShinyBoxa.
Majowa edycja o nazwie "MAJOWO MI" to nowa porcja iście wiosennych kosmetyków, dzięki którym będziemy mogli przygotować się do beztroskiej przygody ze słońcem! Maj to piękny miesiąc, my Kobiety również chcemy wyglądać i czuć się pięknie i to wszystko ma nam ułatwić właśnie zestaw nowego majowego ShinyBoxa. Zobaczcie sami, co znalazło się w środku.




EFEKTIMA Miracle Masło do ciała z masłem Shea i olejkiem z Omega 3/6
- miniprodukt
o pojemności 50 ml
Masło do ciała z serii Miracle to preparat o cenionym, bogatym składzie. Zalecany jest szczególnie do skóry wymagającej intensywnej pielęgnacji. Wzbogacony w drobinki z olejkami znakomicie wpływa na poprawę kondycji skóry, zmniejszając szorstkość i suchość naskórka.
W ShinyBoxie znajdowały się wymiennie właśnie Shea Miracle, które ja dostałam lub Coconut Miracle i powiem Wam szczerze, że żałuję troszkę, że nie trafiła do mnie właśnie ta kokosowa wersja, bo ostatnio mam chrapkę na jakiś fajny kokosowy kosmetyk. Jeśli okaże się, że masełko przypadnie mi do gustu, to kupię sobie jego kokosową wersję :)
Cena sugerowana przez producenta: 16,00 zł za 250 ml





JOANNA Naturia Body Peeling myjący do ciała z truskawką - produkt pełnowymiarowy
Seria Naturia body mini została stworzona z myślą o naszej wygodzie. Poręczne opakowanie jest idealne do codziennego stosowania i niezastąpione w czasie podróży. Specjalnie dobrane receptury zapewniają skuteczne nawilżanie, a drobinki ścierające skutecznie usuwają martwe komórki naskórka, przygotowując skórę do przyjęcia kosmetyków pielęgnacyjnych.
Kiedyś już miałam ten peeling i uwielbiam go, nie tylko za działanie ale także za ten słodki i mega owocowy zapach soczystej truskaweczki, który umilał mi pielęgnację ciała każdego dnia.
Cena sugerowana przez producenta: 3,98 zł za 100 g





OILLAN ACTIVE Bioaktywna emulsja do mycia i kąpieli - produkt pełnowymiarowy
Bioaktywna emulsja do mycia i kąpieli do codziennego stosowania. Łagodnie oczyszcza skórę, wzmacniając barierę ochronną, łagodzi świąd, działa przeciwzapalnie, redukuje podrażnienia, szorstkość i zaczerwienienia. W składzie emulsji znajdują się specjalistyczny kompleks
bio-active dermasystem (masło shea + oleje z: baobabu, wiesiołka, pachnotki), olej z awokado, olej arganowy. Kosmetyk przeznaczony jest do skóry suchej, wrażliwej, podrażnionej i atopowej.

Cena sugerowana przez producenta: 25,00 zł za 200 ml





SCHWARZKOPF GlissKur Oil Nutritive Maska przeciw rozdwajaniu - produkt pełnowymiarowy
Maseczka głęboko regeneruje włosy. Regularne jej stosowanie w znaczący sposób redukuje rozdwajanie się końcówek. Włosy są głęboko odżywione i zmysłowo miękkie.W ShinyBoxie znajdowały się wymiennie właśnie maska, które ja dostałam lub spray teksturujący z GlissKura, który umożliwia uzyskanie miękkich, naturalnie pofalowanych i matowych włosów, muśniętych słońcem, wiatrem i wodą morską.
Cena sugerowana przez producenta: 24,00 zł za 200 ml





DELIA Plastry z woskiem do depilacji ciała o zapachu czekolady - produkt pełnowymiarowy
Przezroczyste plastry to idealny sposób na łatwą, szybką i dokładną depilację. Nowoczesna formuła i elastyczne podłoże pozwala na wykonanie profesjonalnej depilacji w zaciszu domowym. Depilacja przy pomocy plastrów Delia Cosmetics pomaga usunąć nawet najmniejsze włoski, skóra staje się gładka na kilka tygodni. Przy regularnym wykonywaniu depilacji włoski wolniej odrastają, a czas między zabiegami znacznie się wydłuża.
Cena sugerowana przez producenta: 6,00 za opakowanie





APN HYDROVITAL Regenerujący krem na noc
- produkt pełnowymiarowy
Kosmetyk wspomaga nocną regenerację skóry i stabilizuje nawilżenie naskórka.
W ShinyBoxie znajdowały się wymiennie właśnie krem na noc, które ja dostałam lub intensywnie nawilżający krem na dzień, krem pod oczy lub woda micelarna.
Cena sugerowana przez producenta: 35,00 za 50 ml


Kolejne z rzędu pudełko, które idealnie trafiło w moje gusta i potrzeby. Już sama grafika pudełeczka skradła mi serce :) Jednak jego zawartość także. Najbardziej zadowolona jestem z kremu na noc HYDROVITAL - od dłuższego czasu szukam swojego ulubieńca, więc może się okazać, że w końcu go znalazłam. W ShinyBoxie znajdowały się wymiennie także maska do włosów GlissKur lub spray teksturujący, cieszę się jednak, że w moim pudełku znalazła się właśnie ta maska, bo od dłuższego czasu czaiłam się na nią. Uwielbiam także te mega owocowe peelingi z Joanny, więc extra, że w pudełku było coś tak słodziutkiego. W majowym ShinyBoxie znalazła się także m.in. emulsja od Oillan. Fanem tych kosmetyków jest znowu mój mąż, fajnie więc, że  znalazło się tutaj też coś dla niego :)
Dziękuję Shiny i czekam na więcej takich cudeniek ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz