Taka ja...


I don't want a perfect life, I want a happy life.


"Zacznij doceniać szczegóły. Poranną kawę, dobrą książkę, zachwycającą piosenkę, wzruszający film. Znajdź szczęście w uśmiechu przechodnia, zdanym kolokwium, ciepłym głosie mamy. Doceniaj każdą sekundę. Uwierz w siebie. Uwierz, że marzenia się spełniają. I chociaż to trudniejsze niż ciągłe marudzenie to jest to warte wysiłku. Nikt nie uczyni Cię szczęśliwym, jeśli najpierw nie odnajdziesz szczęścia w sobie."
— "Zaklinaczka Słów"

piątek, 2 stycznia 2015

Liebster Blog Award




Mlodabloguje - wieeelkie dzięki za nominację!!!

Liebster Blog Award to coś w rodzaju "blogowego łańcuszka", który za zadanie ma przede wszystkim, promować nowych blogerów, którym i ja niewątpliwie jestem, ale także pozwala ich lepiej poznać poprzez odpowiedzenie na 11 pytań otrzymanych od nominującej nas osoby.
To naprawdę świetna zabawa, podobna do blogowych "Złotych Myśli" :) !

„Nominacja do Liebster Blog Award otrzymywana jest od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.


Ja nominację otrzymałam w jednym z komentarzy właśnie od mlodabloguje
.

Pytania, które otrzymałam oraz moje odpowiedzi.

1. Jaka jest twoja ulubiona słodkość ?                                                                                                                                Ojjj, jestem prawdziwą słodyczoholiczką :)
Uwielbiam wszelkiego rodzaju żelki i nie potrafię oprzeć się też Toffifee :)

2. Jak wyglądałyby twoje wymarzone wakacje?                                                                                                       
Jestem człowiekiem ciepłolubnym, więc na pewno musiałyby to być jakieś ciepłe kraje. Lubię poznawać nowe miejsca i spędzać czas aktywnie, więc moje wymarzone wakacje też powinny takie być
Słonko +aktywność+zwiedzania nowych miejsc i zakątków+mój narzeczony=moje wymarzone wakacje :)

3. Brałaś udział w jakimś blogowym konkursie/rozdaniu? Udało ci się coś wygrać?                                            
Udało mi się wygrać w kilku konkursach, jednak nie były to konkursy blogowe, w takich nigdy nie brałam udziału.

4. Sylwester spędzony w rodzinnym gronie vs wielka impreza sylwestrowa?                                                            
Aby troszkę odsapnąć, w tym roku zdecydowałam się na sylwester w rodzinnym gronie :)

5. Co skłoniło cię do utworzenia bloga?
Bardzo lubię pisać i dzielić się z ludźmi swoimi spostrzerzeniami, pomysłami czy też inspiracjami. Fajnie jest mieć coś swojego :)

6. Ulubione zwierzę?
Psy (niestety w moim nowym domku nie mam psa i namolnie wałkuje temat przygarnięcia jakiegoś szczeniaczka z moim narzeczonym :) ), koty (uwielbiam naszego szalonego kocurka) i konie (kocham konie przede wszystkim za to, że mają w sobie coś tajemniczego).

7. Jaki jest twój wymarzony zawód?                                                                                   

Nie wiem czy można nazwać to zawodem, ale marzę aby być blogerką.
Poza tym zawsze chciałam być kosmetyczką i pracować w salonie odnowy biologicznej.

8. Długa, gorąca kąpiel vs szybki prysznic ?
To zależy kiedy... Jeśli miałam nerwowy czy stresujący dzień to na pewno relaksująca i długa kąpiel w pianie. Kocham brać też długie kąpiele, gdy przemarznę czy przemoknę do kości. Jeśli chodzi o prysznic biorę go zazwyczaj wtedy, kiedy brak mi sił i potrzebuję natychmiastowego przypływu energii.

9. Film z przyjaciółmi vs  książka czytana w domowym zaciszu?
Stanowczo film z przyjaciółki i/lub TYM JEDYNYM :)

10. Jak walczysz ze stresem?                                                                                                                                     
Moim najlepszym sposobem na stres jest dłuuuga kąpiel, ewentualnie dobra i wciągająca książka.

11. Stawiasz sobie noworoczne postanowienia? Udaje ci się je wypełnić ?
Tak, robię to co roku, ale chyba tylko w zeszłym 2014 udało mi się je wypełnić. W zeszłym roku moim postanowieniem było rzucenie chipsów, od których byłam chyba uzależniona i szczerze powiedziawszy nie sądziłam, iż wytrwam w tym postanowieniu. Fakt, pierwsze 6 miesięcy było koszmarem, szczególnie kiedy na imprezach wszyscy zajadali się tym smakołykiem... Teraz z odmówieniem chipsów nie mam już najmniejszego problemu :)
W tym roku też mam postanowienia, ale nigdy nie mówię o swoich postanowieniach w bieżącym roku, żeby nie zapeszyć :)


A oto blogi nominowane przeze mnie:
oolgao
minthairr

blog-olki
sylwiabloguje
beautybeauty
moje-bubble
deniq-capillos
capigliatura
asiaa-asia
being-mila
onelittlesmile

Moje pytania:

1. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
2. Jaki jest Twój ulubiony film?
3. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?
4. Ile najwięcej kasy wydałaś na jeden ciuch?
5. Co skłoniło cię do utworzenia bloga?
6. Co chciałabyś w sobie zmienić?
7. Dokończy - mam słabość do...?
8. Jaka jest Twoja ulubiona marka odzieżowa?
9. Jak wyglądałyby Twoje wymarzone wakacje?
10. Jak walczysz ze stresem?
11. Jaki jest Twój ulubiony sklep internetowy, w którym najczęściej robisz zakupy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz