Taka ja...


I don't want a perfect life, I want a happy life.


"Zacznij doceniać szczegóły. Poranną kawę, dobrą książkę, zachwycającą piosenkę, wzruszający film. Znajdź szczęście w uśmiechu przechodnia, zdanym kolokwium, ciepłym głosie mamy. Doceniaj każdą sekundę. Uwierz w siebie. Uwierz, że marzenia się spełniają. I chociaż to trudniejsze niż ciągłe marudzenie to jest to warte wysiłku. Nikt nie uczyni Cię szczęśliwym, jeśli najpierw nie odnajdziesz szczęścia w sobie."
— "Zaklinaczka Słów"

czwartek, 15 stycznia 2015

Prezenty


Cześć Kochani :*
Dzisiaj dla odmiany bardzo króciutki wpis, który tak naprawdę powinien pojawić się już wcześniej, jednak w tym roku Mikołaj dotarł do mnie z "małym" opóźnieniem.
Niektórzy z nas, może już nawet zapomnieli, że były święta, a ja dopiero rozpakowuję prezenty :D
Mikołaj w tym roku naprawdę czytał mi w myślach :*

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać, czym zostałam obdarowana :)


Czarna torebeczka River Island
Dla mnie ideał. Uwielbiam połączenie czerni ze złotem :)



                                               
                                               Paco Rabanne - Lady Million

              Woda perfumowana, która do tej pory znajdowała się na liście moich "Wymarzonych zapachów" :)



                                                Szczotka Tangle Teezer
                                                               W końcu mam swoją TT :D
       Mam bzika na punkcie panterki, więc w liście do świętego zażyczyłam sobie oczywiście czarnej w
                                            panterkę, ale ta fioletowa, którą otrzymałam jest jeszcze ładniejsza :)
                                    I przez ten kolor, o wiele łatwiej znaleźć ją w torebce, szczególnie w tej MAX :)

                                                               Futerko w panterkę
                                                               ...i żebym tej zimy za bardzo nie zmarzła ;D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz