Taka ja...


I don't want a perfect life, I want a happy life.


"Zacznij doceniać szczegóły. Poranną kawę, dobrą książkę, zachwycającą piosenkę, wzruszający film. Znajdź szczęście w uśmiechu przechodnia, zdanym kolokwium, ciepłym głosie mamy. Doceniaj każdą sekundę. Uwierz w siebie. Uwierz, że marzenia się spełniają. I chociaż to trudniejsze niż ciągłe marudzenie to jest to warte wysiłku. Nikt nie uczyni Cię szczęśliwym, jeśli najpierw nie odnajdziesz szczęścia w sobie."
— "Zaklinaczka Słów"

sobota, 16 maja 2015

Fryzury ślubne


Cześć Kochani :*
Jak Wam mija sobota? Mam nadzieję, że i u Was jest dzisiaj tak piękny i słoneczny dzień jak u mnie :)
Ja właśnie wróciłam z pierwszej przymiarki mojej sukni ślubnej i jestem po prostu przeszczęśliwa :D

Za tydzień wybieram się na makijaż próbny i na próbną fryzurę.
Przyznam się Wam szczerze, że sama do końca jeszcze nie wiem, jaką chciałabym mieć fryzurę, ale chciałabym podzielić się z Wami inspirującymi mnie zdjęciami :)

Jak widać po zdjęciach podobają się mi przede wszystkim wszelkie warkocze i oczywiście śliczne dodatki we włosach, np. spinki czy kwiaty.

Proszę piszcie, które fryzurki podobają się Wam najbardziej i jakie są Wasze typy.

Pozdrawiam i życzę Wam Kochani udanej soboty :*
































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz