Taka ja...


I don't want a perfect life, I want a happy life.


"Zacznij doceniać szczegóły. Poranną kawę, dobrą książkę, zachwycającą piosenkę, wzruszający film. Znajdź szczęście w uśmiechu przechodnia, zdanym kolokwium, ciepłym głosie mamy. Doceniaj każdą sekundę. Uwierz w siebie. Uwierz, że marzenia się spełniają. I chociaż to trudniejsze niż ciągłe marudzenie to jest to warte wysiłku. Nikt nie uczyni Cię szczęśliwym, jeśli najpierw nie odnajdziesz szczęścia w sobie."
— "Zaklinaczka Słów"

środa, 19 września 2018

To już jest koniec, nie ma już nic, czyli projekt denko - maj-grudzień 2017. Zapachy




Cześć Kochani!


Dzisiaj zapraszam Was już na ostatnią część denka, a mianowicie na zapachy, które
używałam w zeszłym roku.
To już na szczęście ostatnie zaległe denko i w końcu będziemy mogli ruszyć z denkami z tego roku :)

Jestem bardzo ciekawa czy używaliście kiedykolwiek z przedstawionych tu przeze mnie zapachów.
Dajcie znać, które perfumy mieliście i jak się u Was sprawdziły?







Adidas Antyperspirant 6 in 1, Adidas Antyperspirant Pro Clear i Adidas Antyperspirant Climacool



Antyperspiranty z Adidasa są jednymi z moich ulubionych. I chociaż różnią się one nazwą, to w rzeczywistości wszystkie działają identycznie.
- Zapewniają uczucie świeżości przez długi czas,
- Dobrze chronią przed potem,
- Zapobiegają powstawaniu białych śladów na ubraniach,
- Minimalizują powstawanie żółtych plam na ubraniach,
- Mają bardzo ładne, świeże zapachy.
Czy kupiłabym te produkty ponownie?
TAK


Dove Antyperspirant Go Fresh Grejpfrut & Trawa cytrynowa oraz Dove Antyperspirant Go Fresh Gruszka & Aloes



Antyperspiranty z Dove to kolejne ulubione antyperspiranty. W tym przypadku jeśli chodzi o zapach to zdecydowanie wygrywa ten z trawą cytrynową. Oba produkty działają identycznie - zapewniają uczucie świeżości przez długi czas, dobrze chronią przed potem i zapobiegają powstawaniu białych śladów na ubraniach. Mają też bardzo ładne zapachy, aczkolwiek ten z gruszką jest dla mnie ciut za ciężki.
Czy kupiłabym te produkty ponownie?
TAK


Mel Merio, Oriental Spirit, Woda perfumowana



Tak taniej (ok. 13 zł na promocji), a jednocześnie i przepięknej wody perfumowanej naprawdę jeszcze nie miałam! Nie sądziłam, że za te parę złotych można kupić jakąś porządną perfumę, która będzie i cudownie pachnieć i  będzie jeszcze  przy tym tak trwała. Jak sama nazwa mówi, Oriental Spirit to woda perfumowana inspirowana aromatami Orientu. Skórka cytrynowa, róża, geranium i konwalia (którą wyczuwam tutaj najmocniej) tworzą niezwykle świeży, intrygujący i mega trwały zapach, o który zresztą niejednokrotnie byłam pytana. Kolejny plus także za świetny atomizer, który nie zawiódł mnie ani razu. Mel Merio Oriental Spirit kupiłam w Rossmannie, nie mam jednak pojęcia czy nadal jest on tam dostępny.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
TAK




Avon, TTA Always, Woda perfumowana
Kategoria: zielono-owocowo-kwiatowa
Nuty głowy: karambola, kiwi, jaśmin
Nuty serca: żółty tulipan, lilia, czerwony mak, kocanka
Nuty bazy: piżmo, bambus, nuty drzewne
Niestety perfumy z serii TTA kompletnie do mnie nie przemówiły. Są dla mnie zbyt intensywne i przede wszystkim zbyt duszące i przytłaczające. Zapach kojarzy się mi z perfumami mojej babci. Zapach polecam bardziej do noszenia w ciągu dnia, bez względu na porę roku. Ich największym plusem jest świetna trwałość.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
NIE

Avon, TTA Today, Woda perfumowana
Nuty zapachowe:
nuta głowy: biały pieprz, frezja, sok z kaktusa Saguaro
nuta serca: strelicja królewska, budleja, hibiskus, jaśmin
nuta bazy: hinduski sandałowiec, mleczko cedrowe, jedwabne piżmo, woda różana.
Niestety podobnie jak poprzednik, tak i ta seria TTA nie skradła mojego serca. Perfumy są ciężkie i duszące, nie czułam się w nich kobieco, ale jak wnuczka, która pożyczyła perfumy od babci.
Zapach polecam do noszenia raczej na wieczór. Bardzo trwałe i mają prześliczny, elegancki flakonik (ja swoje kupiłam w edycji limitowanej z taką ładną pompeczką).
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
NIE


Avon, Incandessence, Woda perfumowana



Nuty zapachowe: orchidea, konwalia, bergamotka, tulipan, frezja, magnolia, mimoza.
Tej perfumy nie trzeba chyba nikomu przestawiać, bo jest to jeden z najpopularniejszych zapachów Avonu. Incandessence jest zapachem bardzo kobiecym, ale i uniwersalnym. Można użyć go o każdej porze dnia czy nocy, a także o każdej porze roku. Zapach jest wyraźny a jednocześnie delikatny, charakteryzujący się lekko słodką nutką. Ten ciepły i bardzo kobiecy zapach, idealnie podkreśli zmysłowość i żywiołowość każdej z nas. Zapach jest naprawdę bardzo trwały. Szczerze mogę przyznać, że jest to jeden z najpiękniejszych, jak i najbardziej trwałych zapachów Avonu, a kulisty flakonik z oszronionego szkła prezentuje się naprawdę świetnie.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
TAK




Avon, Alpha for Her, Woda perfumowana
Jak dla mnie jedna z najlepszych wód perfumowanych Avonu.
Alpha to woda perfumowana o oryginalnej orientalno-owocowej kategorii zapachowej.
Choć po pierwszym rozpyleniu zapach wydał mi się ciężki, to po chwili na skórze czułam przyjemny jakby malinkowy zapach. Pomimo owocowej nuty, produkt nie nadaje się jednak na lato, czy słoneczny dzień, bardziej zaś na jesień czy zimę.
Bardzo trwały zapach, jak i piękny minimalistyczny flakon.
Zapach jest bardzo przyjemny i wyjątkowy, przez co też  niejednokrotnie byłam pyta o to, czym tak ładnie pachnę. Nie należy do najtańszych, ale na promocji można kupić go za
ok. 40 zł.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
TAK

Avon, Premiere Luxe, Woda perfumowana
Kategoria: kwiatowo - szyprowa
Nuty zapachowe:
nuta głowy: czarna porzeczka, granat, grejpfrut.
nuta serca: magnolia, grandiflora, gardenia, jaśmin.
nuta bazy: drzewo sandałowe, paczula, pralina
Premiere Luxe to woda perfumowana, która kojarzy się mi z pewną siebie, elegancką i ekstrawagancką kobietą (oczami wyobraźni widzę "ubraną" w nie bizneswoman - seksowny garnitur, szpilki i czerwona szminka). Są to perfumy o zmysłowym, uwodzicielskim i intensywnym zapachu, które poleciłabym raczej na wieczór. Ich aromat jest troszkę słodki, pudrowy, ale za chwilę wyczuć można kwiatowe nuty. Perfumy utrzymują się przez naprawdę długi czas.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
TAK


Avon, Treselle, Woda perfumowana



Nuty zapachowe:
nuta głowy - pieprz, lukrecja
nuta serca - tuberoza, lotos, róża
nuta bazy - piżmo, irys, orchidea.
Treselle to kultowy i ponadczasowy zapach Avonu. Zazwyczaj można dostać go w innym flakoniku, bo ten mój z "kokardą" wystąpił tylko w edycji limitowanej (bez atomizera).
Treselle uwielbiam za niebanalny, bardzo zmysłowy, charakterystyczny zapach oraz rewelacyjną trwałość! Zapach jest bardzo kobiecy, ma w sobie jakąś delikatność, nadaje się właściwie na każdą porę dnia czy roku.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
TAK




Avon, Luck La Vie, Woda perfumowana
Kategoria: kwiatowo-owocowa
Nuty zapachowe: truskawki Mara de Bois, konwalie, drewno sandałowe.
Perfumy zamknięte są w przeuroczym, kobiecym flakoniku. Zapach jest niepowtarzalny, bardzo piękny, słodki i totalnie dziewczęcy. Wyraźnie czuć tutaj kwiaty i owoce. Nadają się zarówno na noszenie w ciągu dnia, jak i na wieczór, bez względu na porę roku. Luck La Vie są bardzo trwałe i utrzymują się przez kilka dobrych godzin, więc to ich kolejny plus.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
TAK

Avon, Mesmerize, Woda perfumowana

Wpis o tym zapachu macie tutaj.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
TAK


Thierry Mugler, Angel, Woda perfumowana



Uwielbiam perfumy Thierry Muglera i choć do najtańszych nie należą (moje 25 ml można kupić w promocji za ok. 160 zł, poza promocją ich koszt wynosi ok. 230 zł), to warte są swojej ceny. Angel szczególnie skradł moje serce i to już od pierwszego momentu, kiedy go poczułam (a było to ok. 4-5 lat temu). Są dość intensywne, eleganckie i bardzo zmysłowe. Totalnie urzekające i mają w sobie to coś, że chce się do nich wracać. Zapach jest po prostu wspaniały i bardzo, bardzo trwały.
Wystarczy, że się nim spryskam, a już słyszę masę komplementów, że pięknie pachnę.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
TAK


Calvin Klein, Eternity, Woda perfumowana



Kocham, kocham, kocham!
Już od wielu lat jest to mój ulubiony zapach, który zarazem jest i romantyczny i elegancki.
Klasyka sama w sobie i to nieprzemijająca.
Jest mega, mega trwały - utrzymuje się przez cały dzień, a ubrania, które były nim spsikane, a odwieszam później z powrotem do szafy pachną jeszcze przez kilka kolejnych dni.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
TAK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz