Taka ja...


I don't want a perfect life, I want a happy life.


"Zacznij doceniać szczegóły. Poranną kawę, dobrą książkę, zachwycającą piosenkę, wzruszający film. Znajdź szczęście w uśmiechu przechodnia, zdanym kolokwium, ciepłym głosie mamy. Doceniaj każdą sekundę. Uwierz w siebie. Uwierz, że marzenia się spełniają. I chociaż to trudniejsze niż ciągłe marudzenie to jest to warte wysiłku. Nikt nie uczyni Cię szczęśliwym, jeśli najpierw nie odnajdziesz szczęścia w sobie."
— "Zaklinaczka Słów"

poniedziałek, 22 stycznia 2018

To już jest koniec, nie ma już nic, czyli projekt denko - Maj - Grudzień/Produkty do włosów



Cześć Kochani!


Witam Was po naprawdę bardzo długiej przerwie od projektu denko.
Spróbujcie sobie tylko wyobrazić, ile zużytych kosmetyków nazbierało się mi przez te osiem miesięcy!
Moja szafa, w której poupychane są reklamówki z pustymi opakowaniami, po prostu pęka w szwach, dlatego cieszę się, że w końcu miałam troszkę czasu na przygotowanie dla Was takiego podsumowującego wpisu. Zawsze zwolni się mi ciut miejsca na nowe kosmetyki :)

Nie byłabym w stanie pokazać Wam wszystkiego w jednym wpisie, dlatego też postanowiłam to denko podzielić na kilka części:
I  Produkty do włosów,
II Kosmetyki do pielęgnacji twarzy,
III Kosmetyki do makijażu,
IV Produkty do pielęgnacji ciała,
V  I w końcu ostatnia część będzie o perfumach, wodach toaletowych i dezodorantach.

Także dzisiaj lecimy z kosmetykami do pielęgnacji włosów :)

Jestem w ogóle bardzo ciekawa jakich Wy używacie produktów do włosów.
Czy stawiacie na kosmetyki drogeryjne czy jednak na kosmetyki droższe i bardziej luksusowe?
PISZCIE, JAK TO JEST U WAS?


PERFECT.ME Szampon do włosów Natural Oils Repair
Szampon Natural Oils Repair to szampon przeznaczony do włosów zniszczonych, suchych i szorstkich.
Zalety:
+ przepiękny zapach,
+ już sam szampon, bez odżywki, nadaje włosom jedwabistą miękkość i zdrowy wygląd,
+ świetnie oczyszcza skórę głowy i włosów,
+ nie przetłuszcza włosów i nie plącze ich,
+ nie powoduje przesuszania się skóry głowy,
+ bez parabenów, konserwantów i sztucznych barwników,
+ składniki - naturalne oleje (arganowy, kokosowy, jojoba, ze słodkich migdałów i orzechów makadamia) i to dość wysoko w składzie,
+ dzięki takiej miękkiej tubce, z łatwością mamy możliwość wykorzystania produktu do ostatniej kropelki,
+ cena.
Wady:
- dostępność - póki co nie znalazłam go w żadnej stacjonarnej drogerii.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
TAK

Tutti Frutti Szampon do włosów farbowanych kolagen&wiśnia
Uwielbiam ten szampon za mega słodki i apetyczny zapach, który zresztą utrzymuje się na włosach aż do kolejnego mycia. Produkt niestety bardzo obciążał moje włosy, czego nie było w pierwszym przypadku, kiedy go używałam. Czułam, że włosy zaraz po umyciu były świeże, jednak kiedy myłam głowę na wieczór i kładłam się spać z mokrą głową, rano musiałam myć ją po raz kolejny, bo włosy były totalnie przetłuszczone. Wydaje mi się jednak, że to nie tyle wina szamponu, co grzania w domu, bo wiadomo, że ogrzewanie też ma duży wpływ na czystość naszych włosów. Pomimo tego zniechęciłam się do tego produktu  póki co, na pewno nie zawita on u mnie po raz kolejny.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
NIE




Cameleo Szampon keratynowy do włosów cienkich i osłabionych
Pamiętacie, jak w denku z marca opisywałam Wam wersję czarną, tę do włosów ekstremalnie zniszczonych? Tamta totalnie mi niepodpasowała, pomimo wielu pozytywnych opinii wśród moich znajomych.
Ta jest troszkę inna, ale mimo wszystko ten szampon nie zrobił na mnie wrażenia.
Zalety:
+ bardzo ładny zapach,
+ dobrze oczyszcza skórę głowy i włosów,
+ łagodny, nie wysusza włosów i skóry głowy,
+ nie przetłuszcza włosów,
+  szampon ładnie wygładza włosy, ale ich nie obciąża,
+ opakowanie z pompeczką.
Wady:
- słabo się pieni, a ja lubię dużo pianki :) Przez to też kosmetyk jest średnio wydajny,
- zbyt "lejąca" konsystencja,
- cena.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
NIE

Sylveco Balsam myjący do włosów z betuliną
Idealny szampon jeśli wasze włosy przeszły właśnie prostowanie keratynowe, ponieważ nie zawiera w swoim składzie: SLSów, silikonów czy chlorku sodu, a tego właśnie nie lubią włosy po keratynowym prostowaniu. Ten hypoalergiczny szampon, przeznaczony jest do pielęgnacji każdego rodzaju włosów, ponieważ zawiera bardzo łagodne, ale jednocześnie skuteczne środki myjące, które nie podrażniają nawet najbardziej wrażliwej skóry głowy.
Balsam ma dość płynną konsystencję (przez co też jest średnio wydajny) i trzeba uważać, żeby nie przeciekał przez palce. Jego ziołowy zapach jest dla mnie dość specyficzny i nie specjalnie przypadł mi do gustu, jednak jego działanie mi to wynagradza. Kosmetyk nie pieni się za dobrze (właśnie dlatego, że nie zawiera agresywnych środków myjących), ale nie zdarzyło się, by pozostawił włosy obciążone lub niedomyte.
Po jego użyciu włosy są miękkie i puszyste, ale nie puszą się, tylko są odpowiednio zdyscyplinowane.
Stają się odżywione i lśniące, przez co też wyglądają na zdrowsze i mocniejsze. Balsam doskonale nawilża, zarówno włosy jak i skórę głowy, a włosy po jego zastosowaniu nie są brzydko oklapnięte i przetłuszczone. Niestety nie łatwo jest je później rozczesać, w moim przypadku bez odżywki czy maski się po prostu nie obędzie.
Balsam w swoim działaniu i  składzie jest naprawdę świetny. Ma jednak jedną wadę - jest dość drogi, bo kosztuje ok. 30 zł i to faktycznie troszkę odstrasza, tym bardziej, że i z wydajnością jest nie najlepiej. Chodź z drugiej strony, patrząc na skład można powiedzieć, że cena jest raczej przystępna, bo za taką cenę można kupić droższe szampony z dużo gorszym składem. Mogłoby się wydawać, że więcej tu wad niż zalet. Jednak dla mnie jednak jest to najlepszy szampon do mycia włosów po prostowaniu keratynowym. Takie włosy potrzebują delikatnych środków pielęgnacyjnych i taki jest właśnie ten produkt. Gdybym nie wykonała takiego zabiegu na swoich włosach, to przyznam szczerze, że nie kupiłabym tego szamponu, a po prostu jakiegoś zwyklaka z drogerii.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
TAK - jeśli znowu wykonam prostowanie keratynowe, w innym przypadku raczej NIE.




Head&Shoulders Szampon przeciw wypadaniu włosów
Zalety:
+ jak każdy szampon Head&Shoulders, tak i ten ma po prostu przepiękny zapach, który mogłabym wąchać i wąchać, i  który zresztą długo utrzymuje się na włosach,
+ dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy,
+ nie przetłuszcza włosów,
+ bardzo wydajny - świetnie się pieni, wystarczy naprawdę odrobinka i już całe włosy są w pianie,
+ dostępność,
+ cena.
Wady:
- w żaden sposób nie powoduje wypadania włosów,
- miałam wrażenie, że plącze włosy.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
NIE - kupiłam go, aby zapobiec wypadaniu włosów, a że w tym kierunku nie robi NIC, więc nie sięgnę po niego już kolejnym razem.

Gliss Kur szampon Serum Deep-Repair oraz Gliss Kur szampon Total Repair
Kompletnie nie widzę różnicy (poza zapachami) między tymi szamponami, więc ocenię je razem.
Zalety:
+ przepiękny zapach,
+ rewelacyjnie oczyszczają skórę głowy i włosy nawet z najcięższych olei czy kosmetyków do stylizacji,
+ łagodne - nie wysuszają włosów i skóry głowy,
+ nie przetłuszczają włosów i ich nie obciążają,
+ bardzo dobrze dociążają włosy i sprawiają, że się one nie puszą,
+ nawilżają, wygładzają i odżywiają włosy, które stają się miękkie, zregenerowane, sprężyste i odzyskują zdrowy blask,
+ świetnie się pienią,
+ mają fajną gęstą konsystencję, przez co też są bardzo wydajne,
+ cena.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
TAK




Timotei Szampon Eksplozja Witalności do włosów cienkich i matowych
Zalety:
+ bardzo ładny słodko-owocowy zapach,
+ świetnie oczyszcza skórę głowy i włosów nawet z najcięższych kosmetyków do stylizacji czy olei,
+ nie przetłuszcza włosów,
+ nie plącze włosów,
+ nie powoduje przesuszania się skóry głowy,
+ bardzo wydajny,
+ w fajny sposób się go otwiera - wystarczy "klik" i już,
+ cena,
+ dostępność.
Wady:
- brak.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
TAK

Ziaja Kozie Mleko szampon wzmacniający z keratyną do włosów suchych
Szampon jest zamknięty w plastikowej butelce z solidnym zatrzaskiem. Ma średnio gęstą konsystencję i jest bardzo wydajny (zużyłam 2 butelki). Ma ładny delikatny zapach. Dzięki niemu włosy są mięciutkie w dotyku i nie plączą się. Muszę jednak przyznać, że wcześniej sprawdzał się u mnie lepiej, bo doskonale oczyszczał włosy i nawilżał je, nie powodując przy tym, że były oklapnięte i przetłuszczone. Ostatnio jednak potrafi tak obciążyć moje włosy, że kiedy myję je na wieczór, to rano są już u nasady kompletnie przetłuszczone.
Myślę jednak, że to nie tyle wina samego szamponu, co ogrzewania w domu, ponieważ kiedy używałam go latem, kiedy nie grzeje się w domu, wtedy wszystko było w najlepszym porządku i z kosmetyku byłam bardzo zadowolona. Mam gdzieś jeszcze chyba z dwie butelki tego produktu, więc będę go nadal używała i zobaczymy... Jednak jak na razie nie mam w zamyśle więcej go kupować.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
NIE




Batiste Party oraz Batiste Oriental suche szampony do włosów
Suchych szamponów nie trzeba już chyba nikomu przedstawiać. Jeśli jest jednak jeszcze ktoś, kto nie wiem, czym one są i jak działają to odsyłam go tutaj. Suche szampony z Batiste to kultowe szampony odświeżające włosy bez użycia wody, znane na całym świecie. Jest to genialne rozwiązanie w nagłych sytuacjach, kiedy nasze włosy są nie tylko przetłuszczone, ale także oklapnięte - suchy szampon nie tylko absorbuje sebum, ale także sprawia, że włosy stają się puszyste  i uniesione u nasady. Należy jednak pamiętać, aby nie używać ich zbyt często, tylko faktycznie w sytuacjach podbramkowych. Obie te wersje szamponów Batiste nie różnią się od siebie czymś specjalnym - mają bardzo ładne zapachy i przede wszystkich łatwo wchłaniają się na ciemnych włosach, nie pozostawiając po sobie aż tak dużej ilości nieestetycznych białych śladów.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
TAK




Schwarzkopf Got2b suchy szampon do włosów
O tym kosmetyku możecie poczytać w listopadowym wpisie o moich ulubionych kosmetykach
tamtego czasu
.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
TAK

Radical Med Szampon przeciw wypadaniu włosów

Szampon dobrze oczyszcza skórę głowy i włosy (które są po nim zresztą świeże przez długi czas), niestety po za tym nie robi nic więcej, a już na pewno nie przyczynił się do zmniejszenia wypadania włosów. Dodatkowo miałam wrażenie, że przesuszał moje włosy i powodował, że były one twarde, sztywne i bez połysku.
Włosy po umyciu były splątane i obowiązkowo trzeba było po nim użyć odżywki lub maski.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
NIE




Oriflame Odżywka do włosów z pszenicą i kokosem do włosów suchych i zniszczonych
Jeśli chodzi o kosmetyki do włosów z Oriflame, to seria Milk&Honey Gold oraz właśnie ta z kokosem Nature Secrets są moimi ulubionymi i stawiam tylko na nie.
Zalety:
+ odżywka ma przepiękny kokosowy zapach, który utrzymuje się na włosach aż do ich kolejnego mycia,
+ świetnie nawilża włosy i sprawia, że są one gładkie i miękkie w dotyku,
+ fajnie podkreśla skręt włosów,
+ ułatwia rozczesywanie,
+ nie obciąża,
+ bardzo wydajna.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
TAK

Oriflame Odżywka do włosów mleko i miód
Zalety:
+ przepiękny zapach miodu, który jednak nie utrzymuje się na włosach zbyt długo,
+ gęsta konsystencja, która nie spływa z włosów,
+ delikatnie odżywia i nawilża włosy, nie obciążając ich przy tym,
+ sprawia, że włosy są gładkie, miękkie w dotyku i z łatwością się je rozczesuje,
+ sprawia, że włosy nie puszą się,
+ wydajna.
Odżywka jest naprawdę fajna, jednak przez cały czas porównuje ją do maski z tej samej serii, której recenzję znajdziecie niżej. W tym porównaniu odżywka wypada cienko, jednak jako osobny produkt, jest naprawdę fajna i z czystym sercem mogę Wam ją polecić.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
TAK




PILOMAX Wax Express odżywka do włosów zniszczonych, normalnych i grubych
Odżywka przeznaczona jest do włosów zniszczonych, sztywnych, grubych i normalnych.
Miała za zadanie odżywiać i kondycjonować włosy, wygładzić je, nadać im połysk, chronić przed uszkodzeniami i rozdwajaniem. Miałam duże oczekiwania, co do tego produktu, niestety jestem z niego kompletnie nie zadowolona. Odżywka z moimi włosami nie robiła niczego - zero nawilżenia, zero odżywienia, zero wygładzenia. Za taką cenę (ok. 21 zł) spodziewałam się czegoś naprawdę super, a tu NIC. Nawet zapach nie przypadł mi do gustu.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
NIE

Garnier Fructis Grow Strong odżywka wzmacniająca
Odżywka, którą pokochałam całym sercem i jest ona u mnie już kosmetykiem obowiązkowym!
Ma przepiękny zapach, który za włosach utrzymuje się aż do kolejnego mycia. Rewelacyjnie odżywia włosy, wygładza je i dyscyplinuje. Włosy rozczesują się bez najmniejszego problemu, są miękkie i delikatne w dotyku, nie puszą się i nie elektryzują. Zyskują zdrowy połysk, nie zauważałam jednak żeby były jakość szczególnie wzmocnione. Bardzo wydajna (przez 8 miesięcy zużyłam 4 opakowania) - wystarcza niewielka ilość kosmetyku, aby dokładnie nawilżyć włosy.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
TAK



Oriflame Maska do włosów mleko i miód
Maska w swoim działaniu jest prawie identyczna jak opisana wyżej odżywka.
"Prawie", ponieważ maska działa bardziej dogłębniej, odżywka zaś ma działanie słabsze i powierzchowne, dlatego też wybierając te dwa kosmetyki z pewnością wolałabym dołożyć troszkę grosza i kupić sobie maskę.
Zalety:
+ maska ma przepiękny zapach miodu, który utrzymuje się na włosach aż do ich kolejnego mycia,
+ gęsta konsystencja, która nie spływa z włosów,
+ głęboko odżywia, nawilża i regeneruje włosy,
+ sprawia, że włosy są lśniące, gładkie i miękkie w dotyku,
+ ułatwia rozczesywanie,
+ włosy wyglądają na zdrowsze, zyskują siłę i elastyczność,
+ nie obciąża włosów,
+ fajnie dyscyplinuje włosy i sprawia, że są one "sypkie" i nie puszą się,
+ bardzo wydajna.
Wady:
- dość droga w cenie regularnej.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
TAK

Biovax Intensywnie regenerująca maseczka do włosów naturalne oleje
Maska, którą znają chyba wszyscy. Naczytałam się, jak  i zresztą też nasłuchałam o niej, mnóstwo cudowności. I jak to z cudownościami u mnie bywa, nie miały one u mnie choćby najmniejszego odniesienia. Jak pisze producent: "Biovax® Naturalne Oleje Argan Makadamia Kokos to swoista BioOdnowa dla Twoich włosów, dzięki której przejdą one efektowną przemianę. Kompozycja starannie dobranych szlachetnych olejów zapewnia kompleksową rewitalizację i odmłodzenie włosów na całej ich długości. Kuracja uwalnia naturalne piękno i energię Twoich włosów, przywracając im zmysłowy wygląd oraz utrzymując je w doskonałej formie. Bogata maseczka o aksamitnej konsystencji kryje w sobie całe dobrodziejstwo drogocennych olejów, które przeniknie do włosa w trakcie zabiegu.". Maska miała sprawić, że moje włosy będą pełne blasku i życia, doskonale nawilżone i wygładzone, a także lśniące i sprężyste. Jedyne co zrobiła, to naprawdę delikatnie je nawilżyła, nawet kiedy trzymałam ją na włosach ok. 30 minut i to w ty czepku, który wspomagał utrzymywanie ciepła i tym samym łatwiejsze wnikanie substancji aktywnych do wnętrza włosa. Według mnie, największym plusem maski jest to, że nawet kiedy nałożymy ją na całą długość włosów już od nasady, nie obciąża i nie przetłuszcza ich. Nie ułatwia rozczesywania i na pewno nie sprawia, że włosy są zregenerowane, odżywione i zdrowsze. A szkoda, bo miałam duże oczekiwania co do tego kosmetyku, który niestety kompletnie się on u mnie nie sprawdził.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
NIE



INNEOV Densilogy suplement diety na włosy i paznokcie (60 kapsułek)
Nie będę się tutaj rozpisywać na temat tego produktu, bo zamierzam przygotować dla Was o tym preparacie cały wpis, bo... jest tego naprawdę wart :)
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
TAK

MultiSkrzyp suplement diety na włosy, skórę i paznokcie (45 tabletek)
Kupiłam ten produkt, bo w ostatnim czasie moje włosy zaczęły wypadać w gigantycznych ilościach. Był to pierwszy lepszy suplement, który zobaczyłam w aptece i niestety kompletnie nie trafiłam, bo produkt w ogóle się nie sprawdził. Nie zauważyłam totalnie żadnego wzmocnienia i zmniejszenia wypadania włosów, choćby w najmniejszej ilości, wyrosło mi może parę nowych baby hair'ków.
Jeśli chodzi o skórę, to było już troszkę lepiej, chociaż na samym początku stosowania produktu nieźle mnie wysypało, ale później wszystko się unormowało i moja skóra była całkiem ok., jednak mimo wszystko nie zauważyłam jakiejś totalnej różnicy. Jeśli chodzi o pazurki, to tutaj także nie zauważałam nic nadzwyczajnego, ale to tylko dlatego, że już od kilku dobrych lat non stop noszę paznokcie żelowe. Największą zaleta tego produktu jaką zauważyłam, to to, że faktycznie tak jak obiecywał producent, preparat przyczynia się do zmniejszenia zmęczenia. Jednak nawet pomimo tego, nie wydałabym po raz kolejny na ten produkt ani złotówki.
Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
NIE



Muszę przyznać szczerze, że z tych wszystkich produktów do włosów największym pozytywnym zaskoczeniem był dla mnie szampon od PERFECT.ME oraz przegenialny suplement diety INNEOV Densilogy. Moje serce skradł również suchy szampon od Got2b i to do tego stopnia, że chyba całkowicie wyeliminuje on z mojej pielęgnacji, te kultowe suche szampony od Batiste. Są również i ogromne rozczarowania... Takim totalnym rozczarowaniem okazała się maska Biovax, której byłam na 100% pewna, i odżywka Pilomax. Jestem pewna, że do tych kosmetyków już nigdy więcej nie wrócę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz