Taka ja...


I don't want a perfect life, I want a happy life.


"Zacznij doceniać szczegóły. Poranną kawę, dobrą książkę, zachwycającą piosenkę, wzruszający film. Znajdź szczęście w uśmiechu przechodnia, zdanym kolokwium, ciepłym głosie mamy. Doceniaj każdą sekundę. Uwierz w siebie. Uwierz, że marzenia się spełniają. I chociaż to trudniejsze niż ciągłe marudzenie to jest to warte wysiłku. Nikt nie uczyni Cię szczęśliwym, jeśli najpierw nie odnajdziesz szczęścia w sobie."
— "Zaklinaczka Słów"

środa, 28 stycznia 2015

Kwiaty na wesele


Witajcie :*
Dzisiaj kolejny post z serii tych weselnych :)
Tym razem przejdziemy do kwiatów, które również są nieodłącznym elementem wesela.

Do mojego wesela jeszcze pół roku, więc totalnie wpadłam w wir przygotowań i powiem Wam szczerze, że kocham ten wir :)
Muszę się Wam też pochwalić, że w maju mam pierwszą przymiarkę sukni ślubnej, w której zakochałam się po prostu od jej pierwszego założenia :D

Pogrzebałam w sieci i przygotowałam dla Was całe mnóstwo kwiecistych inspiracji, są tu zarówno bukiety na stół weselny, jak i zdjęcia bukietu Panny Młodej.

Zapraszam do oglądania :)























Albo zamiast kwiatów po prostu drzewko... Oryginalnie i bardzo pięknie!



Najbardziej podobają się mi właśnie takie wysokie bukiety i coś takiego chciałabym też na swoich stołach, ale...






















...z drugiej strony zakochałam się na zabój w wodnych bukietach, które również chciałabym umieścić na stołach...
I weź się tu kobieto zdecyduj ;)














A teraz kilka bukietów dla Panny Młodej














Ten poniżej jest moim nr  1


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz